خودم 😇خودم 😇، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مامانممامانم، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
از خرداد تا 1 مهراز خرداد تا 1 مهر، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات

من قهرمان خودم هستم ☘️و همیشه خواهم بود ✊😎

.

1400/2/28 20:51
نویسنده : الهه‌ی قلب
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان💖❄️

ببخشید ببخشید ولی من گوشیم خراب شده و الان در حال  تعمیر  هست. من الان با گوشی مامانم اومدم، پارت جدید رمان انشالله اگر بتونم شنبه بزارم و من از هفته بعد تعطیلم و رمان رو ادامه میدم

و گوشیم هم همون شنبه درست میشه.

ممنونم😘دیگه ببخشید مشکله دیگه خبر نمیده😁

💖💖

پسندها (4)

نظرات (4)

***asal******asal***
28 اردیبهشت 00 21:14
ایشالا زود گوشیت درس شه
الهه‌ی قلب
پاسخ
ممنونم😪

28 اردیبهشت 00 22:33
🌹انشالله زود گوشیت درست بشه ❤️

29 اردیبهشت 00 8:22
آها اجی دیدم تو وات اصلا پی ام ها رو نمی خونی پس برات مشکل پیش آمده واقعا چه بد 😪 انشاءالله هر چه زودتره گوشیت درست بشه عشقم 😍
الهه‌ی قلب
پاسخ
ولی با وجود اینکه گوشیم خرابه یه سوپرایز برات دارم 😁من امروز روز آخر کلاس های آنلاینه و کلا من تموم میشم بعد ساعت 6 که کلاسم تموم میشه میام خونتون 😅اینم خبر البته فک کنم میدونستی😂

29 اردیبهشت 00 11:02
آره میدونستم😆 دیروز مامانم به مامانت اس داد برای یه کاری که خودت میدونه😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد